Wednesday, 13 January 2016

Jom Borong Stokin


Berikut merupakan customer yang selalu membeli dan memborong stokin dengan saya...

Kelebihan stokin yang saya jual

- bukan FAKE (bukan tiruan seperti yang terdapat di pasaraya **** )
Sebab saya terjumpa lambakan stokin ni di pasaraya **** memang banyak sekali. Siap buka booth...Stokin yang dijual pulak jauh lebih murah dari yang ini..ye la dah xde kualiti mmg murah kan. Tapi buat apa kita nak sokong produk yang xde kualiti bukan? Made in China...

Stokin yang saya jual ada kualiti...insyaAllah produk ada kualiti dan dikilangkan di negara Islam. Patut sokong negara Islam...

- stokin ni xjarang, tp xboleh bawa solat ye...ada satu lagi yg lebih tebal (tgk kt bawah..harga lebih sedikit) tp kedua2 jns stokin ni dikilangkan kilang yang sama...





Sepasang RM6 (harga offer)
(tak termasuk postage tau)


Untuk borong stokin yang banyak blh wasap terus +6 011.36373362 (Rohana)
Retail/jualan runcit pun jual...jangan malu bertanya...boleh je... :)


Stokin di bawah ni lebih tebal daripada stokin di atas...n boleh bawa solat
No whatsapp di bawah boleh guna tapi sebaik2nya pakai no baru saya 011.36373362 sbb no tu dah xblh guna...

stokin ni sama panjang dengan stokin di atas (sampai paras lutut)
xmudah terkoyak atau berbulu...getah pun xmudah meloros (xmudah jatuh ke bawah)

saya rekemen amik yang ni... 2 in 1 (pakai solat n jalan2)

Ada warna hitam dan beige (warna kulit asia) sahaja...




Boleh compare ye...ketebalan kedua2 stokin ni macam mana...




Sebarang pertanyaan blh direct whatsapp +6 011.36373362 (Rohana)







Tudung Bidang 60


Sehelai RM28

Tapi saya bagi RM25. RM3 saya sedekah kepada pembeli...
Tudung ni siap berjahit tepi...beli boleh terus sarung
Saya beri free pouch kepada anda. Itu pun selagi ada stok...kalau xde stok, dpt kain tudung je la hihi...


Untuk tempahan boleh terus whatsapp saya

+6 011.36373362
Rohana